Sunt sanatoase pastele cu naut?

In timp ce toate pastele pot fi sanatoase, unele sunt mult mai hranitoare decat altele – iar pastele din naut sunt la moda si o alegere excelenta. Branduri populare, cum ar fi Barilla, pot varia atat de usor in ingrediente, gust si nutritie, dar, in general, aceste produse sunt o mancare inteligenta si satioasa, indiferent de cea pe care o alegeti.

Iata toate informatiile pe care trebuie sa le stiti inainte de a alege o cutie pentru cina in aceasta seara:

Pastele din naut sunt de fapt bune pentru tine?

Da! Astfel de paste sunt pline de proteine ​​si fibre – pana la 8 grame din fiecare portie de 1/2 cana. In plus, sunt o sursa de hrana durabila, alaturi de alte legume precum fasolea, mazarea si lintea. Pasta de naut merita, de asemenea, toata recunoasterea publica pe care o poate obtine. In comparatie cu pastele traditionale pe baza de grau, o portie traditionala de 2 cani de pasta de naut are mai putine calorii, dubla fibra si pana la dublarea proteinei, in functie de marca. De asemenea, multe versiuni sunt naturale, fara gluten.

Este posibil sa aveti si anumite avantaje de economisire a costurilor, deoarece nu va trebui sa cumparati o proteina suplimentara (cum ar fi carne de vita sau pui) pentru a lua masa la cina. In timp ce pastele traditionale furnizeaza proteine ​​si fibre pe baza de plante, pastele de naut au, de asemenea, cantitati mai mari de fier si potasiu – doua minerale cheie esentiale pentru circulatie.

Pastele de naut sunt scazute de carbohidrati?

O portie de paste din naut are intre 30-35 grame carbohidrati, ceea ce este cu pana la 40% mai putin decat versiunile traditionale. O cana de pasta gatita pe baza de grau are aproximativ 35-45 grame de carbohidrati. Diferenta depinde de tipul de paste si de amestecul specific de faina.

Valorin utritive paste de naut
Numar portii: 2

Calorii: 190
Total carbohidrati: 34g
Fibra totala: 8g
Proteine: 11g
Grasimi saturate: 0,5g
Fier: 15% DV
Potasiu: 15% DV

19 august, 2019 de Aliaj