Sfaturi pentru un somn mai eficient – V

Cumparati foi de racire.
O alta optiune pentru bufeuri sunt cearsafurile de racire , care au tesatura respirabila pentru a va mentine fara sudoare si confortabil toata noaptea.

Mananca bine ca sa dormi bine.
Potrivit lui Kristin Kirkpatrick , RD, manager al serviciilor de nutritie wellness de la Cleveland Clinic, masa perfecta care induce somnul contine proteine slabe (tofu, curcan prajit, somon) si carbohidrati complecsi (linte, cartof dulce, quinoa). S-a demonstrat ca combinatia stimuleaza neurotransmitatorii calmanti care va ajuta sa va linistiti. In acelasi timp, veti dori sa evitati orice continut ridicat de grasimi saturate, deoarece sistemul dvs. digestiv va lucra ore suplimentare pentru a descompune aceste alimente, mentinandu-va mai tarziu. Deci, da, veti dori sa va feriti de cartofii prajiti ca gustare noaptea tarziu.

Incercati un bec de culcare.
„Lumina din becurile traditionale reactioneaza cu celulele din ochi si ii spune creierului sa nu mai produca melatonina, un hormon pe care corpul tau il face pentru a-ti regla ciclul de somn”, spune Michael Breus , Ph.D., specialist in somn in Scottsdale , AZ. De aceea ar trebui sa luati in considerare o bec filtrata fara lumina albastra, care a fost legata de o calitate slaba a somnului, relateaza Harvard.

Ce veti avea nevoie: bec pentru culcare

28 noiembrie, 2020 de Aliaj