Modificari de viata pe care le-a facut Bob Harper de cand a suferit un atac de cord

bob harper

„Echilibrul in fiecare aspect al vietii mele – mai ales acum – este foarte important.”
Antrenor al Biggest Loser si Todays, Bob Harper, in varsta de 52 de ani, a suferit un infarct miocardic in februarie 2017. De atunci a facut unele schimbari majore in dieta, antrenamentele si stilul de viata. Acum, el spune ca imbratiseaza carbohidratii, antrenamentele la jumatatea intensitatii, meditatia transcendentala si alte practici sanatoase.

„A fost un an foarte provocator si un an de deschidere a ochilor”, a declarat el pentru WomansDay.com. „Atat de mult a trebuit sa se schimbe personal pentru mine. Nu numai ca a trebuit sa-mi schimb dieta, trebuia sa schimb modul in care lucrez – modul in care traiesc. ”
Harper a consumat o dieta bogata in proteine ​​si bogata in grasimi, inainte de atacul cardiac. „Am fost sanatos, eram potrivit, eram puternic, am privit ce mancam. Dar acum mi-am dat seama ca ceea ce lipsea la dieta mea a fost ca nu avea echilibru „, explica el.

Componenta lipsa: carbohidrati. La urma urmei, el a fost constient de faptul ca taierea carbohidratilor duce de obicei la o pierdere rapida in greutate. Astazi, planul de masa se bazeaza mai mult pe stilul mediteranean, cu accent pe alimentele pe baza de plante, inclusiv mai multe fructe si legume, precum si cereale integrale. „Imi place sa pot manca un sandwich si sa nu simt ca am comis un pacat cardinal!”
El a spus la revedere antrenamentelor intense. Acest entuziast admite ca modificarea rutinei sale de fitness nu a fost o ajustare usoara. „Am fost tipul care posta aceste antrenamente in sala de gimnastica facand lucruri cu adevarat nebune, dar nu mai pot face asta”, spune el. Si e in regula. Mi-am taiat slabiciunea, ceea ce este un lucru nou pentru mine. ”

El isi eticheteaza antrenamentele curente ca fiind de intensitate medie, cu un domeniu de timp mai lung, insemnand ca lucreaza putin mai mult pentru a conditiona mai multa inima, pentru a-si mentine ritmul cardiac. In plus, a adaugat alte forme de exercitii la stilul sau de viata. „Ma plimb foarte mult cu cainii mei, fac o multime de yoga si am vrut sa incorporez boxul – asta e provocarea mea pentru 2018.”

Harper practica in mod regulat meditatia transcendentala (TM), care implica repetarea in mod silentios a unei mantre pentru a va pune corpul intr-o stare de odihna profunda si pentru a permite mintii voastre sa obtina un sentiment de pace.
El traieste acum in prezent. El a descoperit ca „universul a avut un mod de autoreglare” a perspectivei sale asupra vietii. „Inteleg acum ca sunt mai mult decat tipul de fitness – sunt mai mult decat atat”.

31 martie, 2018 de Aliaj