Metode eficiente si eficace pentru un somn mult mai odihnitor – VII

Metode eficiente si eficace pentru un somn mult mai odihnitor - VII

Luati un ajutor natural pentru somn.
Melatonina , un supliment natural, poate fi deosebit de utila pentru cei care au probleme cu somnul si pentru momentele in care incercati sa dormiti intr-un moment diferit de ora de culcare „normala”, spune dr. Breus. Cu toate acestea, trebuie sa eliminati intotdeauna orice alte vitamine sau suplimente noi cu medicul dumneavoastra.

Cumpara o masca de somn.
Orice lumina care se strecoara prin perdele va face mai dificil sa dormi, dar masca potrivita te poate ajuta sa te indepartezi. Incercati un blocant de lumina cu margele de racire pentru a bloca razele si, eventual, sa va dezgoliti zona ochilor .

Bea ceai de plante.
Imaginati-va sa va asezati cu o ceasca fierbinte de ceai noaptea. Nu numai ca actul de la sine este relaxant, dar exista si cercetari care sa arate ca ceaiurile din plante precum musetelul calmeaza in mod natural corpul pentru a induce somnul.

Dormiti, dar setati totusi o alarma.
Poate ca ati auzit ca ar trebui sa va treziti la aceeasi ora in fiecare zi, dar aveti de fapt aproximativ 30 pana la 60 de minute de spatiu care va permite sa va flexati programul si sa obtineti in continuare aceleasi beneficii de somn, potrivit Shanon Makekau , MD, director medical, laboratorul de somn Kaiser Permanente din Hawaii. Deci, daca de obicei te trezesti la 6 dimineata in timpul saptamanii, nu ezita sa adaugi o ora suplimentara de snooze sambata.

23 decembrie, 2020 de Aliaj