La ce metode recurgem sa ne imbunatatim somnul – VI

La ce metode recurgem sa ne imbunatatim somnul - VI

Ineaca zgomotul.
Zgomotul de la masinile indepartate sau avioanele aeriene va perturba odihna si acest lucru vine cu o consecinta surprinzatoare. Un studiu recent publicat in Antioxidants & Redox Signaling a constatat ca zgomotul nocturn in aer liber este legat de un risc mai mare de stres oxidativ, un factor de risc pentru bolile de inima. O solutie simpla pentru supararile de mediu este sa porniti un ventilator sau sa obtineti un aparat de zgomot alb pentru a ineca sunetele.
Ce veti avea nevoie: aparat de zgomot alb

Puneti sosete.
Probabil va intrebati cum poate fi legat acest lucru de somn. Ei bine, sosetele iti incalzesc extremitatile, dilatand vasele de sange si crescand fluxul sanguin , pentru a te ajuta sa adormi si sa ramai adormit, spune Cathy Goldstein , MD, specialist in somn si profesor asistent de neurologie la Universitatea din Michigan, Tulburari ale somnului. Alegeti-le dintr-o tesatura respirabila, cum ar fi un amestec de bumbac-sintetic, si asigurati-va ca nu sunt prea stranse. (Este in regula daca ii dai oricand seara.)

Scrie
Multi oameni stau ingrijorati in pat, dar acesta este cel mai rau moment pentru a rumega, deoarece va impiedica sa dormiti de care veti avea nevoie pentru a rezolva aceste probleme. In schimb, practica-ti grija programata. „Planificati un timp departe de pat pentru a scrie orice va streseaza, cum ar fi articolele pe care trebuie sa le cumparati sau comisioanele pe care trebuie sa le executati”, spune dr. Goldstein. Scrierea la sfarsitul zilei ajuta la scoaterea gandurilor stresante din creier pentru a face loc relaxarii si odihnei.

9 decembrie, 2020 de Aliaj