Doua din 8 aplicatii care te ajuta cu anxietatea

Doua din 8 aplicatii care te ajuta cu anxietatea

1 ReachOut Breathe

Aplicatia ReachOut Breathe anxietate

REACHOUT BRAATHE

„Uneori, cand suntem nelinistiti, trecem la modul de lupta sau de zbor, unde avem aceste respiratii cu adevarat putin adanci”, spune dr. Schueller. „Exercitiile de respiratie, mai ales in acest moment, pot contracara de fapt unele dintre acele masuri fiziologice care se pot intampla”. ReachOut Respira pune in aplicare aceasta tehnica ghidandu-va respiratia, spunandu-va cand trebuie sa inspirati si sa expirati. Interfata necomplicata poate masura, de asemenea, ritmul cardiac folosind camera telefonului.

Recenzie utilizator: „Lucrez in domeniul sanatatii mintale si gasesc o aplicatie simpla ca aceasta pentru a invata tehnici de respiratie profunda utile. In plus, puteti sa o personalizati.”

2 Auto-ajutor pentru Managementul Anxietatii (SAM – Self-Help for Anxiety Management)

Aplicatia SAM pentru anxietate

SAM

Dezvoltat de oamenii de stiinta din U.K., SAM este o aplicatie neobisnuita, deoarece incurajeaza utilizatorii sa se gandeasca la situatii care ii fac anxiosi si cum ar gandi si actiona in fiecare scenariu. „Ceea ce vedem adesea in tulburarile de anxietate este ca oamenii sunt prinsi in acest ciclu de evitare, unde evita lucrurile care ii fac anxiosi si, prin urmare, nu stapanesc abilitatile de a face fata”, spune dr. Schueller. „Unul dintre cele mai eficiente tratamente pentru tulburarile de anxietate sunt tratamentele bazate pe expunere, astfel incat sa ne confruntam cu fricile noastre”.

Recenzie utilizator: „Imi place foarte mult aceasta aplicatie. Am incercat mai multe aplicatii pentru anxietate si niciuna dintre ele nu a functionat pentru ca erau toate centrate in jur si, sincer, singura lor caracteristica a fost meditatia … Aceasta aplicatie are atat de multe alte modalitati de a trata si ajuta sa inveti de la si despre asta. Multumesc SAM! „

20 mai, 2020 de Aliaj