De ce anxietatea te face sa mananci mai mult

anxietatea te face sa mananci

De multe ori exista un motiv biologic pe care acele cookie-uri dispar imediat, iar stresul este unul dintre factorii principali. Mancatul in mod inconstient are o explicatie biologica: cand sunteti anxios, creierul dvs. tinde sa se concentreze pe o recompensa imediata (o gustare gustoasa), in timp ce uita un obiectiv pe termen lung (cum ar fi pierderea in greutate). In acelasi timp, cortizolul hormonului de stres ar putea sa va spulbere semnalele de foame, deci credeti ca trebuie sa mancati, chiar si atunci cand nu exista de fapt nevoia de a manca. Din pacate, alimentele de confort pe care le aveti in timpul acestor situatii nu va pot oferi un confort real.

Distractia temporara si putina placere care vine cu ea va poate lasa cu o mare dezamagire cand se termina. Primul mod de a pune capat ciclului de stres / mancare este recunoasterea faptului ca mancati pentru ca sunteti anxios. Odata ce faceti acest lucru, incercati sa aflati sursa acelei anxietati. Stiind de ce te apropii de ceva poate sa te ajute sa faci o alegere diferita.

Apoi, puteti sa va concentrati pe aflarea unui ritual calmant pe care il puteti folosi in momente tensionate. O solutie eficienta este sa va deschideti jurnalul. Bazati-va pe o rutina sanatoasa si chipsurile pot ramane la locul lor de fiecare data.

6 mai, 2018 de Aliaj