Cum sa pierzi din greutate rapid si sigur

lose weight

Efectuarea de mici obiective specifice este cheia pentru a pierde in greutate pe termen lung – dar cum puteti obtine asta?

1. Construiti un mic dejun mai bun.
Toate mesele sunt importante, dar micul dejun va ajuta sa va incepeti ziua pe calea cea buna. Cele mai bune, cele mai proaste micul dejun sunt cele care va vor umple, va vor satisface si va veti opri poftele mai tarziu in cursul zilei. Incercati sa mancati oriunde intre 400 si 500 de calorii pentru masa de dimineata si asigurati-va ca includeti o sursa de proteine ​​slabe plus grasimi de umplutura (de exemplu, oua, fasole, iaurt grecesc nealcoolizat, nuci sau unt de nuci si fibre , fructe sau 100% cereale integrale). Incepeti ziua cu un amestec de substante nutritive care stabilizeaza zaharul din sange si va va ajuta sa scapati fara sa va sacrificati.

2. Prioritizati alimentele reale intregi.
Asigurati-va ca tot ceea ce mancati este intreg. Deoarece sarea este un conservant, acestea sunt alimentele care sunt cele mai bogate in sodiu – ceva ce trebuie tinut minte cand va planificati mesele. Planificati sa va asigurati ca toate elementele pe care le alegeti sunt proaspete. Aceasta inseamna umplerea fructelor si legumelor proaspete, a cerealelor integrale, a laptelui cu continut scazut de grasimi si a proteinelor slabe.

3. Cunoasteti limitele cu sare.
Cand vine vorba de cumpararea de snacks-uri, un produs cu continut scazut de sodiu trebuie sa fie de 140 mg.

4. Ceasca de cafea.
Incepeti ziua cu o ceasca de cafea. Cofeina este un diuretic natural si o sursa excelenta de antioxidanti, care va protejeaza celulele impotriva daunelor. Aveti pana la 400 mg, aproximativ o cafea Starbucks venti zilnic.

Daca nu sunteti un consumator de cafea, ceaiul este, de asemenea, un diuretic natural, iar tipurile de ceai din plante, cum ar fi radacina de papadie sau de fenicul, sunt perfecte.

5. Scoateti bauturile dulci.
Bea o cafea sau un ceai cand simtiti nevoia de ceva dulce. Consumul de suc, sifon si bauturi alcoolice consumate in timpul zilei, va aduc cel putin 800 de calorii in plus. De altfel, alcoolul poate suprima metabolismul grasimilor, facand mai dificil sa ardeti acele calorii.

8 august, 2018 de Aliaj