Cum sa pierzi din greutate cu o plimbare pe jos

walk

Pastrarea unei siluete poate parea simpla, dar cu siguranta poate face multe lucruri minunate pentru corpul tau.

S-ar putea sa te gandesti ca mersul la o plimbare este un mod lenes de a te ajuta in mentinerea siluetei, dar nu este. De fapt, mersul pe jos este un antrenament foarte util. Nu numai ca imbunatateste sanatatea cardiovasculara si creste circulatia, dar este, de asemenea, o modalitate excelenta de a lupta impotriva bolilor care ameninta viata.

Pentru a-ti slabi corpul si pentru a-ti restabili mintea, ia-ti pantofii sport pentru un antrenament de pompare a inimii. Fiecare pas pe care il faci este unul mai bun pentru tine.

Daca mergeti pe jos 15 minute, ardeti 50 de calorii, la 30 de minute 240 de calorii si la o ora, 275 de calorii.
Daca vrei sa simti cu adevarat cum pierzi din greutate la urmatoarea ta plimbare, iti prezentam trei modalitati de imbunutatire a miscarii:

1. Adauga greutati

La glezne sau in mainile, adaugarea greutatii la plimbare te poate ajuta sa scapi de kilogramele in plus mult mai repede.

2. Adauga intervale, dealuri si scari

Daca te-ai plictisit de ritm, schimbi lucrurile prin adaugarea de intervale. De exemplu, alternativ un minut de mers pe jos cu doua minute de mers pe jos intr-un ritm mai rapid. Adauga cateva dealuri si scari in rutina ta si plimbarea nu va mai fi plictisitoare.

3. Provoaca-te pe tine insuti

Instalati-va o aplicatie pe telefon care sa numere pasii tai zilnici. De fiecare data cand te duci la o plimbare, incearca sa bati numarul de pasi pe care l-ai facut anterior.

 

18 iulie, 2018 de Aliaj