Cum ne tinem in frau anxietatea – 6/ 8 aplicatii

Cum ne tinem in frau anxietatea

5 MoodMission

Daca va place sa va jucati  pe telefon, incercati MoodMission. Aceasta aplicatie va rasplateste pentru a completa diferite tipuri de provocari concepute pentru a beneficia de sanatatea dvs. mintala, cum ar fi repetarea unei declaratii de coping sau a merge la plimbare. „Este jocul acestui proces de a determina oamenii sa iasa si sa faca aceste misiuni intr-un mod care sa fie mai distractiv si mai interesant”, spune dr. Schueller.

Recenzia utilizatorului: „Imi place ca va ofera strategii recomandate dupa fiecare check-in si cum se extrage dintr-o mare varietate de mecanisme de copiere pe care sa le utilizati si puteti alege care este cel mai potrivit pentru dvs. in acel moment.”

6 Sanvello

Asigurand acces gratuit in timpul pandemiei, PsyberGuide’s Neary spune ca Sanvello este incarcat cu multe instrumente diferite de combatere a anxietatii noi. Daca va regasiti in mod constant intr-o anumita dispozitie in timpul atacurilor anxioase, puteti efectua diferite activitati in cadrul serviciului pe cont propriu. Doar o caracteristica a multora, modulul „Ganduri” de la Sanvello va permite sa cautati conflictele comune cu care va puteti confrunta in viata voastra si va permite sa reframati problema, astfel incat sa simtiti ca o puteti „remedia” in momentul de fata.

Recenzia utilizatorului: „Puteti sa va jucati exercitii fizice, mese, timp de familie si alte obiceiuri (atat bune, cat si rele), si exista un loc unde sa va jucati starea de spirit (care este format din trei parti, va descrieti starea de spirit pe un lucru bun -bad rotita si apoi puteti opta sa etichetati ambele cuvinte pentru a va descrie starea de spirit si sa scrieti ganduri insotitoare, ceea ce este bine in functie de daca faceti / nu aveti mult timp). „

7 iunie, 2020 de Aliaj