Compasiune pentru propria noastra persoana – II

Compasiune pentru propria noastra persoana - II

Acorda atentie posturii tale.

Hamilton a studiat cele mai recente cercetari in chimia creierului, neurostiinta, psihoterapia si tehnicile de dezvoltare personala, folosindu-se pe sine ca cobai. El descrie rezultatele si ofera zeci de tehnici pentru a-ti imbunatati iubirea de sine in cartea sa I Heart Me: The Science of Self Self. Unul dintre primii pasi majori ai lui Hamilton catre dragostea de sine a fost sa se adapteze limbajului si posturii sale corporale. „Exista o relatie bidirectionala intre mintea ta si corpul tau”, spune el. In fiecare dimineata, timp de aproximativ o luna, a practicat o „poza de putere”, o tehnica precum starea inalta cu mainile pe solduri, popularizata de psihologul social Amy Cuddy. Pe tot parcursul zilei, s-ar prinde de el
si trageti umerii inapoi. Aceste miscari simple i-au oferit lui Hamilton „un sentiment interior al valorii, care mi-a avertizat muschii faciali sa se inmoaie si mi-a permis sa proiectez compasiune”, spune el.

Fa lucruri pe care le iubesti.
Rose le recomanda clientilor care se lupta cu dragostea de sine sa faca ceea ce ii face sa se simta bine cu ei insisi – fie ca este vorba de prajituri, fie de o clasa de yoga, fie de terapie.

6 iulie, 2020 de Aliaj