Cele 4 cele mai sanatoase bauturi pe care le puteti comanda la Starbucks

Cele 4 cele mai sanatoase bauturi pe care le puteti comanda la Starbucks

In adancul rationamentului stii ca e timpul sa spui la revedere zilnic bauturilor dulci, dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunti definitiv la cofeina. Efectuarea unor alegeri mai sanatoase poate incepe odata cu ceea ce vei comanda cu prima ocazie din Starbucks.

Starbucks Cappuccino
Oricand, oriunde, un cappuccino obisnuit este bautura ideala pentru suflet. Din moment ce este preparat cu lapte spumat, crema sa actioneaza ca un tratament. Un pahar preparat cu lapte integral la Starbucks contine doar 110 de calorii! Adaugati aroma cu pudra de cacao, scortisoara sau vanilie si aveti o bautura de dimineata delicioasa, cu 6 grame de proteine si aproximativ 75 de miligrame de cafeina – sau mai mult daca adaugati topping-uri suplimentare.

Starbucks Caffe Misto cu continut scazut de grasimi
O gustare cu lapte scazut sau fara grasimi este, de asemenea, un pariu bun daca sunteti in cautarea unui nou rasfat. Acestea sunt facute cu cafea in loc de espresso si folosesc mai putin lapte decat un latte, care, de asemenea, este redus in calorii. Puteti sa le comandati cu sirop fara zahar daca doriti o mica dulceata!

Starbucks Iced sau Hot Tea
Indiferent daca alegeti negru, verde sau una dintre aromele sezoniere neindulcite, acestea sunt practic lipsite de calorii si super hidratante. In plus, ele sunt un mic ajutor daca vrei sa te relaxezi cu cafeina. Amestecurile din plante includ mai putin de 15 miligrame, in timp ce ceaiul negru si verde cu cofeina continua sa contina aproximativ 45 de miligrame. Prin comparatie, o cafea contine mai mult de trei ori, si exista si mai mult intr-o bautura rece.

Starbucks Skinny Latte
Din moment ce barista le face cu un inlocuitor de zahar, ele sunt bine pentru un rasfat din cand in cand, mai ales ca si ele impacheteaza pana la 15 grame de proteine intr-o versiune grande! Aceasta este o alegere perfecta pentru acele vremuri cand vreti sa beti ceva dulce, dar fara sa exagerati cu caloriile.

Ce sa eviti

Topping: La Starbucks se adauga aproximativ 150 de calorii doar din zahar si grasimi.

Iced Teas With Lemonade: In timp ce un ceai de fructe, alb, verde sau cu limonada contine doar aproximativ 90 de calorii, este, de asemenea, ambalat cu 22 de grame de zahar adaugat.

Tea Lattes: Pulberea de ceai folosita pentru a face latte contine zahar adaugat, fara a mai mentiona indulcitorul sau siropul care se adauga in plus. Daca comandati migdale, nuca de cocos sau lapte de soia, acestea se strecoara si in zahar adaugat in comparatie cu cel regulat. Daca sunteti intr-adevar pofta unul, cere un ceai de ceai de ceai, de orice dimensiune, cu lapte fierbinte.

Bauturi reci: Sunt delicioase, dar, daca nu sunteti in mod special la Starbucks pentru un desert in forma Frappuccino, sa le eliminati. Acestea sunt adesea doar zahar, gheata si lapte, cu putina cafea, fara a mentiona friptura si siropurile.

Sucuri si Smoothies: Din nou, acestea sunt in mare parte doar surse concentrate de zahar adaugat, ceea ce va poate face sa va insetati si nu va va umple sau va veti satisface.

15 iunie, 2018 de Aliaj