Ce este postul intermitent? Iata tot ce trebuie sa stiti

intermitent fasting

Daca mancarea este totul pentru tine, postul intermitent ar putea sa nu fie pentru tine. In loc sa te trezesti si sa mananci micul dejun, iei prima masa in jurul pranzului, apoi cina dupa lucru, programul dvs. este putin mai strict si consumul de calorii lipseste. Dar, pentru unii oameni, acesta pare sa merite.

De la beneficii cum ar fi scaderea in greutate la senzatie de energie mai mare, aceasta dieta are cu siguranta numerosi adepti care se bucura de aceste avantaje. Iata ce ar trebui sa stiti.

Ce este postul intermitent?

Cand sunteti in postul intermitent, programul de mancare se invarte in jurul ciclului de hranire si de repaus. Unii oameni fac asta o zi intreaga, altii aleg postul de repaus alternativ, iar altii pot sa manance doar cu timp limitat.

Daca alegeti sa faceti postul pe tot parcursul zilei, veti manca mai putin de 500 de calorii timp de doua zile consecutive, apoi in celelalte cinci zile veti manca ceea ce doriti intr-o anumita saptamana. Postul de zi alternativ – sau 5: 2 – implica consumul a 500 de calorii in prima zi, oricare doriti, a doua zi, 500 in urmatoarea si asa mai departe. Si pentru ultima metoda, faceti un pic de post in fiecare zi, doar mananca intre o anumita perioada de timp – cum ar fi ora 12 dimineata. pana la 8 p.m – fara restrictii calorice.

Care sunt beneficiile?

In cea mai mare parte, postul intermitent are un concept destul de standard: mananca mai putin. Si evitarea acestor excese de calorii va poate face bine in mai multe moduri.

Cel mai vorbit beneficiu este pierderea in greutate. Aceasta functioneaza deoarece aportul caloric net este mai mic decat ceea ce o persoana ar manca pe parcursul a sapte zile normale de mancare.

In ceea ce priveste celelalte beneficii, un studiu a constatat ca postul intermitent poate contribui la imbunatatirea nivelului total de colesterol si trigliceride, un altul a constatat ca este la fel de eficient pentru a va ajuta sa aveti o compozitie sanatoasa a organismului ca restrictie calorie si elimina, de asemenea, riscul de cancer, imbatranirea lenta, stimularea sistemului imunitar si reducerea inflamatiei.

 

18 aprilie, 2018 de Aliaj