Alternative bogate in proteine

Este 3 p.m. si sunteti gata pentru o gustare care sa va redea energia – dar de unde stiti ce sa alegeti? Gustarea perfecta include atat proteine, cat si fibre, care va vor ajuta sa va umpleti si sa impiedicati „picarea” de zahar din sange (si prabusirea ulterioara) pe care o obtinem din optiuni mai putin nutritive. Cand alegeti gustari sanatoase, urmati regula patru pentru patru pentru a zdrobi poftele: Obtineti minimum cate 4 grame de proteine ​​si fibre per gustare (ca intr-un mar si o bucata mica de branza) si nu mergeti niciodata mai mult de patru ore fara o gustare.

Pastrati zaharul adaugat la minimum (sub 6 grame). In acest fel, va puteti bucura de un desert adevarat ulterior.

Putin de fundal: Proteina este alcatuita din aminoacizi sau blocurile care exista in corpul tau si in alimente. Aveti nevoie de acesti aminoacizi pentru a construi un tesut nou, indiferent ca este vorba de globule rosii sau celule musculare. Proteina este, de asemenea, responsabila pentru multe alte functii din corpul dvs., inclusiv functia imunitara si energia.

In general, puteti gasi proteine ​​in oua, fructe de mare, produse lactate neindulcite (precum iaurt), pasari de curte, leguminoase, fasole, naut, mazare, nuci, seminte si taieturi slabe de carne de vita si carne de porc. Evitati carnea prelucrata, care poate contine mult sodiu.

Cand sunteti in miscare, alegeti dintre aceste gustari convenabile cu continut ridicat de proteine:

  • Alune prajite cu/fara sare
  • Pufuleti organici
  • Seminte de floarea soarelui
  • Crema de branza
  • Unt de arahide
  • Migdale crude/ prajite
  • Naut prajit/ copt
  • Batoane proteice
  • Ton (conserva in ulei sau in suc propriu)
  • Fructe uscate
  • Ciocolata dietetica
  • Iaurt grecesc
  • Pasta de somon
  • Seminte de dovleac
  • Fistic
  • Hummus
  • Chipsuri de legume

 

26 august, 2019 de Aliaj