7 moduri usoare de a va imbunatati memoria – I

7 moduri usoare de a va imbunatati memoria - I

Boosters pentru creier
Modificarea doar a catorva obiceiuri zilnice va poate ajuta sa va protejati in acest proces. Chiar daca mai aveti doar o ceasca de cafea sau inca o ora de somn, va puteti mentine mintea ascutita pentru anii urmatori. Continuati sa cititi sfaturile unui cercetator in nutritie, un expert in exercitii fizice si un om de stiinta.

Mananca fructe de padure
Un studiu a constatat ca consumul a doua sau mai multe portii de ½ ceasca pe saptamana a intarziat aparitia Alzheimerului cu 2½ ani.

Bea cafea cu cafeina
Expertii cred ca are o substanta care protejeaza creierul, asa ca vizeaza 2 pana la 3 cani pe zi.

Mananca acizi grasi Omega-3
Aceste grasimi ajuta la controlul inflamatiei, care sunt adesea cauzata de cresterile de insulina provocate de consumul de prea multi carbohidrati rafinati. In timp, inflamatia poate duce la declin cognitiv. Consumati 2 pana la 3 portii pe saptamana de peste gras, cum ar fi somonul, sau luati un supliment de ulei de peste cu 1.500 mg de acid gras omega-3 numit acid docosahexaenoic (DHA) si 500 mg de acid eicosapentaenoic (EPA). CHRISTOPHER N. OCHNER, dr., Coautor, Dieta Alzheimer si asociat de cercetare, New York Obesity Nutrition Research Center, St. Luke’s Roosevelt Hospital Center, NYC

16 ianuarie, 2021 de Aliaj